ביום שישי האחרון ערכתי קניות בשופרסל גלילות. הסניף מפואר ומתוקתק. חוויית קנייה של חו"ל. בתור לקופה ראיתי אדם מבוגר ניגש לקופה לא מאוישת, לוקח ממנה את כסא הקופאית ומתיישב בסבלנות בהמתנה לתורו. אח"כ צפיתי בו כשהרים באיטיות ובקושי מסוים את המצרכים מהעגלה העמוקה אל המסוע של הקופה. מבחינתי, דוגמא מאלפת למודעות שירותית ולהבנת הצרכים של הלקוח המבוגר. שלא נלקחו בחשבון.
תחשבו על זה: למעלה מ-27% מהקהל הצרכני הבוגר בישראל הם מבוגרים מעל גיל 60. אלו שנכנסים היום לעשור השביעי של חייהם צפויים לחיות, לצרוך ולקנות לפחות עוד 20-25 שנה (בממוצע). האם ראיתם לאחרונה במתחם קמעונאי ספסלים או פתרונות מנוחה לאנשים מבוגרים? מדוע יש היום, לשמחתנו (!), מתחמי הנקה והחתלה בקניונים ובמקומות ציבוריים?
Comments