top of page

שירות מתחיל במודעות


ביום שישי האחרון ערכתי קניות בשופרסל גלילות. הסניף מפואר ומתוקתק. חוויית קנייה של חו"ל. בתור לקופה ראיתי אדם מבוגר ניגש לקופה לא מאוישת, לוקח ממנה את כסא הקופאית ומתיישב בסבלנות בהמתנה לתורו. אח"כ צפיתי בו כשהרים באיטיות ובקושי מסוים את המצרכים מהעגלה העמוקה אל המסוע של הקופה. מבחינתי, דוגמא מאלפת למודעות שירותית ולהבנת הצרכים של הלקוח המבוגר. שלא נלקחו בחשבון.



תחשבו על זה: למעלה מ-27% מהקהל הצרכני הבוגר בישראל הם מבוגרים מעל גיל 60. אלו שנכנסים היום לעשור השביעי של חייהם צפויים לחיות, לצרוך ולקנות לפחות עוד 20-25 שנה (בממוצע). האם ראיתם לאחרונה במתחם קמעונאי ספסלים או פתרונות מנוחה לאנשים מבוגרים? מדוע יש היום, לשמחתנו (!), מתחמי הנקה והחתלה בקניונים ובמקומות ציבוריים?

ככל הנראה בגלל עניין של מודעות שלכם, המשווקים, ויכולת של הצרכניות והצרכנים לעורר שיח ציבורי הדורש, בצדק, את המגיע להם. האם יש דרישה כזו אצל צרכנים מבוגרים? עוד לא. האם תתעורר דרישה כזאת? בוודאות. הצרכנים המבוגרים כבר נוכחים ברשתות החברתיות ויודעים לתייג חברות וגופים שלא נותנים להם שירות ראוי. מה אתם כמנהלי שיווק צריכים לקחת מכאן? להבין. ולהיערך בהתאם.

46 views0 comments
bottom of page