סבתא קונה ברשת
שגיא כהן | ידיעות אחרונות
הסניף הישראלי של איביי ערך אתמול קורס מזורז ל–30 מבוגרים ולימד אותם איך עושים קניות באינטרנט • מה הם רכשו בקנייה הראשונה שלהם אונליין?
לסבתא יש גלגלים
והיא נוהגת בג'יפ
פורסם בדה מרקר
הקהל המבוגר לא רוצה שיתייגו אותו כזקן. את הסבא החביב החליף המבוגר החדש, שרוכב על אופני שטח וטס לטרקים חווייתיים
"נגמרו הימים בהם אדם מבוגר מחכה לגיל הפרישה"
מעין מנלה | כלכליסט
30% מהישראלים בגילאי 67 עד 74 עדיין עובדים כאשר רובם עושים זאת מתוך בחירה ורצון להמשיך להיות יצרניים. רבים מהעובדים אחרי גיל הפנסיה הם יועצים או עצמאים, כרבע עוסקים במכירות ושירותים
העולם שייך למבוגרים
אריאל ויטמן | ישראל היום
קהל המבוגר הוא כבר לא הסבתא עם הגולגול האפור והמסרגות או הסבא עם המקל וכובע הגרב • אוכלוסיית "הגיל השלישי" ממציאה את עצמה מחדש, מומחים מעריכים כי "כלכלת אריכות החיים" היא השלישית בגודלה בעולם - וחברות רבות בארץ ובעולם מפנות משאבים
SeniorMarket תשתף פעולה עם Immersion Active
האמריקאית בשיווק למבוגרים
משה בנימין | אייס
חברת SeniorMarket הישראלית וחברת Immersion Active האמריקאית חתמו על הסכם נציגות בלעדי, במסגרתו ישתפו פעולה בפעילות שיווק בקרב הקהלים המבוגרים.
כך נערכו ב-eBay ישראל לחגיגת הקניות הגדולה ברשת
שירי דובר | גלובס
בכדי לדאוג למצות את הפוטנציאל הגלום בקהל הקונים, נערכו eBay ישראל וחברת SeniorMarket בהתאם, והקדימו וערכו יחד קורס ללימוד קניות אונליין עבור הקהלים המבוגרים יותר.
טסים לחו"ל פעם בשנה, מבלים במסעדות: הרגלי הצריכה של המבוגרים
יעל געתון | וואלה חדשות
סקר חדש מגלה כי מרבית האזרחים הוותיקים חשים תחושת שפע במשק הבית, בתחום הקניות והמזון, יוצאים לפעילות פנאי לפחות אחת לחודש וממש לא דואגים לדור ההמשך
המהפכה הצרכנית של הקהלים המבוגרים
פורסם באפוק טיימס
נתונים מוכיחים שבני ה-60 הנוכחיים [דור הבייבי בומרס] מהווים את שכבת הגיל העשירה ביותר בהיסטוריה האנושית ובארה"ב הם מחזיקים למעלה מ-40 אחוזים מההון הפנוי.
המהפכה הצרכנית החדשה כבר כאן. האם אתם ערוכים לקראתה?
הכוח האלקטורלי שישנה את הפוליטיקה
פורסם בהארץ
רבות מדברים על הארכת תוחלת החיים, אבל מעט מדי מדברים על השפעתה הציבורית, הרי הצבעתם של הקהלים המבוגרים בקלפי משנה את המפה הפוליטית, ועל כן יש להתחשב בקהל הבוחרים הזה
מעין מנלה | כלכליסט
העולם התבגר, אך בישראל פרזנטוריות האופנה נותרות צעירות
יעל וולצר| ידיעות אחרונות
בניגוד למגמה הרווחת בשוק הפרסום העולמי, עושה רושם שבישראל חוששים לתת לפרזנטורים בני 50 ומעלה לייצג את החברות, למרות שאלו בדיוק הגילאים של קהל היעד שלהן
הסוף לקניונים? "חבל ההצלה נמצא בידי הגיל השלישי"
יעל געתון | וולאה חדשות
ברקע נטישת החנויות הפיזיות, הקשיים הכלכליים של הרשתות והעלייה ברכישות אונליין, סקר חדש מעלה כי חמישית מהקהלים המבוגרים מבקרים בקניונים מעל פעם בשבוע. עורכי הסקר: "השקעה בפנייה לקהל מבוגר תציל את הקניונים בשנים הקרובות"
כפר סבא אומרת כן לתושביה המבוגרים
זאב שרגא | לוקל
יובל לוי, המועמד לראשות העירייה, הציג תוכנית לאיכות חיים לתושבי העיר הוותיקים, שנהגתה לאחר כחודשיים של עבודה בהובלתם של אברהם ממה שיינפין, מספר 2 ברשימת תפוח ויו"ר הגמלאים בעיר ואריק אופיר, מומחה בתחום פיתוח תוכניות וטכנולוגיות למבוגרים
לא עכשיו חמודי, סבתא עושה קעקוע
שחף פרנקל | ידיעות אחרונות
הטרנדים החדשים לגיל השלישי: הליכה ספורטיבית בתוך קניון עם מדריכי כושר, קעקועים וטיולים למזרח. פעם סבא וסבתא שמרו את החסכונות לירושה, היום הם מבזבזים חופשי. עם יותר כסף וזמן פנוי מהצעירים, המותגים הבינו סוף־סוף את הפוטנציאל הגלום בבני הגיל השלישי. התוצאה: שלל פעילויות, שירותים ומוצרים שפונים לבני ה־60 ומעלה. פנסיה, לא מה שחשבתם
הכנס השנתי השני בנושא שיווק לקהלים מבוגרים
מיכל גלנטי | מעריב
איגוד השיווק הישראלי יחד עם חברת SENIORMARKET קיימו בשני את הכנס השנתי בנושא שיווק לקהלים מבוגרים, המתמקד בכח הצרכני הרב שיש לקהל המבוגר (גילאי 60+) ובדרכי השיווק לקהל זה. בכנס. דיברו שיווק: תלמה בירו , סיגלית הורן-גלפרין, אריק אופיר ורועי קורן, דינה נבות, רו"ח אמיר חייק ורחל ירקוני-גולדשטיין - .