חמישה טיפים לפיתוח פלח השוק של קהל מבוגר.

Updated: Jan 23, 2019

אם יש משהו שמוכיח שאנו עמוק בעידן השיווק הסגמנטלי הן הבחירות ההולכות וקרבות.

כמו שקשה מאד היום ליצור גושים פוליטיים גדולים, שפונים ומייצגים את הרצונות של המכנה המשותף הרחב, כך גם בשיווק אנו הולכים ומתמקדים בקבוצות ותתי קבוצות על מנת לתת ערך מוסף לצרכים הייעודיים שלהן.

הקהל המבוגר כבר מזמן לא נישה והוא הפך לפלח שוק אטרקטיבי, שחברות רבות ומשווקים רואים בו מנוע צמיחה ומקור (מת)חדש של הכנסות.


רועי קורן בטוח שינואר 2019 זו הזדמנות מצוינת להמליץ על 5 טיפים שיעזרו לכם בחשיבה על פיתוח סגמנט מדהים זה.